2011. október 25., kedd

Megérkeztem!

2011. október 19., délután 2,26, ekkor pottyantam ki anya meleg pocakjából, a burok védelméből. Meg se mostak jóformán máris visszatettek anya hasára, ahol olyan jól éreztem magam - belül. Majd be is pólyáltak - miután kicsit megtöröltek - és máris anya mellére helyeztek, ahol egy jót szopiztam. Ja közben meg is mértek, 3890 gramm voltam, 58 centiméter hosszú - az 55 centiméteres ruhák valószínű már nem is lesznek jók rám. Fényképeződtünk is jó sokat, a pózolást nagyon szeretem. Majd jött egy néni, elvitt egy helyre ahol nagyon sok baba votl és sokat sírtak - gondoltam ezt kell nekem is tenni, így hát én is rázendítettem....

Nos, Áron tesvére, Ábel lett családunk újabb tagja. Ez a blog róla szól. Fogadjátok szeretettel, ahogy annak idején Áronka blogját is fogadtátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése